Italien

Imorgon Torsdag bär det iväg till Italien! Och på lördag blir det Roma-Udinese... Känns inte helt fel att åka iväg över helgen. 15grader och sol lovade meterologen, får se om han kan hålla det löftet!

Börjar bli riktigt trött på vintern nu och behöver påminnas om hur en vår kan kännas. Min stackars bil var alldeles insnöad förra helgen och jag tyckte så synd om röda faran att jag tvingades köra in henne i värmen! 100:- natten tog dom för tak över huven, tyckte jag verkligen att hon var värd!



Luma-parken med de fina blommorna såg ut så här förra helgen



Vackert iofs, men oj vad jag längtar efter lite fina färger på träden igen!

Har för övrigt börjat mitt nya hälsosamma liv. Igår gick jag i ca 3 timmar (från sjöstaden till fåfängan sen vidare till söder sen till gallerian i city och sen en promenad till mosebacke och alla smågator där omkring och sen vidare hem). Idag gjorde jag en ny promenad från gallerian och hem.
Ett par nya byxor blev det också från Levis store. Mina gamla hade fått ett stort hål i baken och jag tänkte egentligen fråga vad det kostade att laga hålet, till min förvåning fick jag ett par nya istället, RESPEKT!

Har precis slängt i mig 3 apelsiner och 2 äpplen, urk! Och så säger de att det är nyttigt med frukt, mår mest illa nu...

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är glad att röda faran har en så bra (ägare)att den fick komma in i värmen,ha nu en riktigt skön helg i vår värmen i italien bry dig inte om oss andra som får vara kvar i sverige.Skojar bara ha det riktigt gott,ses när ni kommer hem.Du är så duktig med ditt nya promenad och frukt liv,du fick till och med ett par nya byxor.

2009-03-05 @ 14:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0