Ändrade planer

Jag är sjuk! Jag är så så jättesjuk!

Tänkte skriva lite om min resa till Italien och lägga upp lite bilder men orkar inte idag. Jag har fått vinterkräksjukan buhuuu!!!

Vid midnatt började magen knorra och bubbla och jag mådde riktigt illa, sen har det hållt på hela natten med kräkor och en massa annan tråkiga saker....

Var nog 6 år sen jag hade något liknade och förstår varför jag inte minns det så speciellt bra, för detta vill man bara förtränga och glömma bort! Hatar att må illa och att kräkas! Och det gör så ont i magen...

Det är så synd om mig! Jag är så ynklig!

Tyvärr har ju min fina Y fått ont i magen och antagligen har jag smittat ner henne också, stackarn! Så just nu är hon och handlar så att vi kan bunkra upp. Tydligen kan det hålla i sig 2 dygn, blähh!!

Kommentarer
Postat av: Y

Hoppas du mår bättre nu svåger! Ja du vet, blogga mer-må bättre.

Blir så glad när jag tänker på dig och systra mi nu för tiden :) Ha det bäst!

Stor kram

Postat av: Lois

Kom igen. Skriv något nytt!

Var inte en sådan där förkyld kille hela tiden.

2009-03-28 @ 21:20:53
URL: http://babytalkischeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0