Back in da days!

I lördags var jag på personalfest och klockan blev rätt mycket innan jag kom hem. På vägen hem gick jag igenom Lumaparken och tittade på de kala träden som står där. Försökte komma ihåg hur de såg ut i somras när de blommade för fullt. Träden är av sorten japanska körsbärsträd och blommar väl i cirka 14 dagar om jag inte minns fel. Hittade iaf lite bilder som jag och Y tog när de var som vackrast. Snart så är sommaren här igen, tiden ju går ju sååå fort och ibland är det faktiskt bra!






Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka fina bilder,man blir ju lyrisk, men det är ju bara 18 dar kvar av vintern så snart har vi våren här och alla blommor börjar stå i all sin färgprakt.

2009-02-10 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0