Dagens aktiviteter

Har precis iordningställt en gammal hemtenta och skickat iväg den för granskning. Kändes som om jag satt med den i 1 timme men tydligen hade det gått 4 timmar...

Så vad gör man då när man varit så duktig?
Eftersom molnen dominerar i skyn idag så spelar jag givetvis tv-spel :-)
Seriöst, att spela tv-spel måste ju vara bra för hjärnan! Att lära sig tänka logiskt och så vidare. Jag intalar mig det iaf och fortsätter spela helt utan dåligt samvete...

Ikväll bestämmer frugan över tv:n och då blir det garanterat Greys anatomy...

Kommentarer
Postat av: R:s mamma R

Föreslår en joggintur istället för tv-spel

2009-04-16 @ 13:37:35
Postat av: Anonym

i'm back spana in fyraminuter.blogg.se

2009-05-11 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0