Hemresa

Sitter just nu på tågstationen i Göteborg och väntar på att mitt tåg ska åka. ca 2 timmar kvar *suck*..

Har blivit en hel del  väntan under veckan som gått. Jag tänker på testerna som jag gjort på pliktverket. Alla tester gick hyfsat bra tycker jag. Dock så känner jag att jag inte riktigt fick visa vem jag verkligen är under polisintervjun. Var såå så trött när det var min tur på eftermiddagen. Natten innan spenderades i ett flerbäddsrum för 11 personer där mer än hälften snarkade högt. Dessutom fanns det endast överbädd kvar när jag kom, och tvångstanken om att falla de 2 meterna ner och bryta nacken gjorde det än svårare att somna. Totalt ca 2 timmars sömn på en natt var inte tillräckligt för att prestera bra under intervjun. Men man får se vad dom tyckte.

Idag var det psykologi samtal och jag var rejält utvilad inför detta samtal. Kanske därför känns det också väldigt bra efter detta! Fick verkligen visa psykologen vem jag är och vad jag har för avsikter med mitt val av yrke. Nu återstår det ca 2 månaders väntan på resultatet. De övriga sökande var enormt trevliga och sympatiska människor och det kommer bli knivskarpt mellan de 900st om de 350 platserna!

Nu ser jag fram emot att få komma hem och umgås med sambon och att få slappa i soffan med något gott och onyttigt (chips, choklad,smågodis och coa-cola you name it). Ska sova länge imorgon och hoppas på att batterierna blir fulladdade för imorgon lördag blir det 40års kalas....  

Kommentarer
Postat av: mamma

hej och välkommen hem, jag är säker på att du gjorde ditt bästa,ta nu ett djupt andertag och gå vidare och hoppas på det bästa, fastna inte i det du tror gick dåligt,du vet ju inte vad dom tyckte om dig.Vi gillar dig,du är bäst.Ses imorgon på festen.

2008-09-05 @ 20:27:30
Postat av: mamma

Hej och välkommen hem,ta nu ett djupt andertag och gå vidare,du har ju gjort så gott du kan,nu är det upp till andra att bedömma din insatts.Vi din familj vet ju att du är BÄST.Vi ses på festen imorgon

2008-09-05 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0