Dags för Göteborg..

Idag bär det iväg till Göteborg för slutintervjuer och några tester inför polishögskoan. Det har gått cirka 5,5 månader sen jag skickade ansökan och inte kunde jag tro att jag skulle komma så här långt! 900st är kvar från ca 8000 sökande. Bara 350st kommer in dock så det är ingen större chans att man går hela vägen. Men oj vad jag vill!!!!

Ska bli intressant att se hur det går hos psykologen.. -Nej tyvärr R. du är knäpp så det blir inget för dig knäppis!

På fredag kommer jag hem igen och då ska frugan & jag ha skaldjurskväll och fira att det är klart! Ska bli skönt att ha detta gjort och bara slappna av. Sen ska jag ju iofs vänta till mitten av November då beskedet kommer, blir lite av ett psyktest bara det! 

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu skulle jag vilja ha ett litet tips på hur jag ska kunna jobba när jag ska gå och hålla tummarna hela tiden.

Det är fantastiskt att du har kommit så här långt, men vi vet ju att du är bäst av alla sökande, så du får övertyga psykologerna. Och eftersom de eftersträvar mångfald så vill de väl gärna ha några knäppisar också ;=)

2008-09-03 @ 23:46:30
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0