Polis

Då har antagningarna till polishögskolan VT-2009 kommit och tyvärr fick jag ingen plats.
Var inställd på att inte komma in men ändå blir man så så jättebesviken!!!!
Fick dock höra, efter att jag ringt, att jag hade fått väldigt fina omdömen. Det såg väldigt bra ut inför nästa termin sa rekryteraren men det hjälper ju inte för stunden direkt! Jag och 239st till står dock som reserver så man får hoppas att många som kommit in ångrar sig (troligt NOT)

Men efter en promenad upp på hammarbybacken så kändes allt mycket bättre!! Utsikten där är helt otrolig! Ser ut som om skogen brinner med alla höstfärger.

Nu är det istället full fokus på c-uppsatsen som skall skrivas fram till jul och sen får man söka jobb istället.
Har redan sökt till nästa termin till polishögskolan så nu får man vänta fram till Juni ungeför om man kommer in! Härligt att ha något att se fram emot.. 

Kommentarer
Postat av: a

Men då, Du som hade blivit en sådan bra polis. Hare bra, hoppas vi ses snart mannen! :)

2008-10-18 @ 08:55:06
URL: http://fyraminuter.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tråkigt men en tröst?i bedrövelsen är ju att du fick så bra vitsord inför nästa intagning.Lycka till med C-uppsatsen.

2008-10-18 @ 15:34:38
Postat av: John Arne Riise

Forza!



Trist med babylon, lycka till med C-uppsatsen...

2008-10-21 @ 17:06:37
URL: http://www.asromacalcio.it
Postat av: Fia

Hoppas det går bra nästa gång! Det var hårt att de tog in så få den här gången.

2008-10-22 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0