Höst!

Var ute och tittade på ishockey på hovet tidigare i veckan. på väg dit hamnade jag i något som bäst kan beskrivas som "cyklonens hjärta". Det regnade och blåste något rejält! Blöt som en nybadad hund satt sedan och tittade på matchen. Dagen efter vaknade jag med enorm halsont och nu igårkväll kom den rinnande näsan också! Nu kommer jag vara lite kronosk förkyld fram till maj ungefär, känns lagom pepp! Kan inte Sverige bara släppa taget om norden och sen sakta glida ner mot Australien, eller bättre upp, Nya zeealand. Där skulle vi kunna sola varje dag året om, skulle vi vilja åka skidor finns det på nya zeealand, och som nya grannar skulle vi inte behöva åka långt! Tycker bara denna period på årstiderna är så låååång! Iofs så väntar jag på beskedet om jag kommer in på polishögskolan och det beskedet får jag runt den 13 November. Kommer jag in så kommer jag längta till Januari, om inte så blir det en lång vinter som sagt!



Kommentarer
Postat av: mamma

Okej hösten är här,men tänk på att man legitimt får vara lite mer slapp,tända ljus hoppa upp i soffan och titta på film,slippa tänka på att man MÅSTE vara ute i solen,så ha det nu riktigt mysigt med din käresta i soffan.p.s äntligen är det höst så att du får gå på ishockey och se ditt Djurgården.

2008-10-02 @ 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0