smaken av baj*

Precis när huvudet höll på att sjunka under ytan så ringde mobilen och det var en av de många paintballparker jag ringt. Denna låg i Södertälje och skulle klämma in oss på 2 timmar mellan 13-15. Känns så oerhört skönt att det löste sig. Ringde tillbaka till det första stället och sa att det löste sig och att vi inte kommer spela hos dom. Tråkigt för oss sa hon, vi förlorar ju er som kund. och ja, det gjorde ni verkligen!!!
Ville bara skrika ut min ilska över hur dåligt dom skött allt, ville att mördarviruset skulle bita sig kvar för evigt i deras företag och att dom skulle gå i konkurs och att jag skulle varna hela världen för detta företag. Vad jag sa? Hämnden var det jag inte sa, hon hostade och hade sig i detta samtal också och jag tvekade aldrig för en sekund..... Jag sa aldrig "krya på dig" huhhhh jag är så grym och elak ibland muhuuaaaaaaaa!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Verkligen dålig policy på det stället. Förhoppningsvis är det nya stället mycket bättre.
Hoppas det blir en lyckad svensexa!

2008-05-16 @ 16:57:08
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0