Kort varsel

Idag klockan 10 så ringde det på mobilen

(jag)-Ja hej det är R.
-Ja hejsan det är annika från paintballen, oj nu ringde jag visst och väckde dig hörde jag he he
(jag)-Nej det är lugnt, jag låter tyvärr så här
-jaha he he jobbigt
(jag)-jo, men man vänjer sig
-Jaha! ehh jo eran paintball tid på lördag, eran svensexa alltå, ehhhh vi kan nog inte genomföra eran bokade tid
(jag)-Ehhhh men..... vi har ju bokat för 1 månad sen, och den är lixom imorgon
-hmmm jo, vi har tyvärr fått något mördarvirus, du hör ju hur jag låter, *HOST* Arghhhh mmmmhhooo
(jag)-Aningen kort varsel måste jag säga
-Jo vi är ledsna för det, men kan ni inte spela 17:15 istället för 13:00
(jag)-Verkar inte mördarviruset efter 17:00 eller?
-ehh hi hi *HOST* Arghhhh mmmmmmhhoooo. Jo men det är en kille som är frisk, han kan då
(jag)-Men det kan inte vi. Vi har lixom annat planerat då
-Ja hmmm förstår. Om det är något vi kan göra.... Vi får ju försöka kompensera er om ni kan byta tid menar jag. Kankse lite extra bollar
(jag)-jobbigt du! men jag får väl ringa runt och lyssna då. Detta ställer ju till det rejält för oss
-jo jag är ledsen för det, det här jävla mördarvirusets fel HOST* Arghhhh mmmmhhooo
(jag)-Jag ringer tillbaka sen, hej då
-HOST* hej Arghhhh mmmmhhooo då

Alltså detta ställer till det något rejält för oss. Vi åker från Nyköping vid 11:30 sen ska vi vara på baby-catch typ 16:30. Nu måste jag få tag i en annan paintbollpark som kan ta emot 12 killar inom 24 timmar. Är ju inte det lättaste kan jag säga. Det roliga är om jag inte avbokade någon från första stället inom 5 dagar innan var jag iaf tvungen att betala för denna person. Men dom kan tydligen ringa dagen innan och säga nej tyvärr, det blir inget NADA ZIP NOTHING! Vet inte vad jag ska ta mig till, vi sitter i skiten som man säger, och det börjar lukta illa. Just nu är skiten upp till knäna men jag sjunker allt mer ju fortare klockan slår. Tick tock, Tick tock, Tick tock.......

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

goddag! Snart helg :) Svara gärna på dagens fråga i min blogg :) http://jyees89.blogg.se/2008/may/dagens-fraga-1.html

2008-05-16 @ 12:10:13
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0