Fredag..

Fedagkväll och fast framför datorn igen. Men jag har valt det själv faktiskt!
Fick reda på att jag kommit vidare till fystest i min ansökan till polisen. Svenskaprovet gick väldigt bra samt mitt myndighetssamtal. Nu så ligger jag i hårdträning inför vad som komma skall i Juni. Jag var nere på gymmet för första gången på säkert 1,5 år och jag det var såååå skönt att få träna igen. Solen sken allt vad hon orkade idag så det var inte speciellt mycket folk på gymmet heller. Tror att fystesterna inte kommer bli något stort problem för mig, men jag vill få så bra resultat som möjligt och därav kommer jag satsa stenhårt på träning och diet i 5 veckors.

Imorgon är jag bjuden på fest och det kommer bli så där halvroligt bara eftersom jag bestämt mig för att inte dricka. Det har givetvis lite att göra med att jag ska ha fystest snart, men framför allt för att jag bestämt mig för att gå ner i vikt. Jag är ca 1,86 lång och väger 98kg. Jag vill komma ner på 90kg innan Januari 2009. Jag är en stor   öl-älskare och vet att den inte är speciellt nyttig att dricka då den tenderar att bosätta sig i magen.

Imorgon blir det till att springa på morgonen och sen iväg till ett nytt mysigt cafe som jag hittade i närheten av hemmet. Där kommer jag tillsammans med sambon äta frukost i vårsolen! gahhh vad jag älskar våren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0