Zzzova

Varför är det så himla svårt att komma upp på morgonen? Jag bara älskar att sova och kan lätt sova till 12 varje dag. På somrarna brukar jag jobba på ett lager och börjar redan klockan 6 så jag måste gå upp strax före 5 för att hinna. Har aldrig på 3 somrar försovit mig till jobbet, men till skolan kommer jag nog sent 5 ggr av 10. Konstig prioritering man har.

Har i alla fall tvingat mig upp för att få ut lite av dagen. Ska jobba vid 15:00 idag och vill göra något innan och det var länge sedan jag var på IKEA så tror jag ska ta mig en tripp dit. Till saken hör att våra kuddar här hemma börjar bli som pannkakor, platta! Så tänkte överraska sambon genom ett stycke fjädrar. 

image4Risken är väl att man försover sig 8 ggr av 10 nu istället om man köper sig en så fin och skön kudde. Men vaddå!! Det är ju så skönt att sova så varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0