Polis

Har precis varit inne och kollat mina mail och såg att jag hade fått meddelande från polisen. Loggade in på mina sidor och såg att dom hade godkänt min ansökan och att jag snart skulle kallas till svenskaprov. Är så himla glad över att jag kommit förbi moment 1. Vet att detta inte var speciellt stort då många kommit så här långt, men för mig känns det såååå stort!!! tänk att jag ska försöka bli polis! Ju mer jag tänker på det ju mer vill jag bli polis! Har alltid velat bli polis eller brandman. Och brandmansutbildningen har jag försökt en gång tidigare med utan att lyckas, men nu så!

Är det någon som gjort svenskaprovet till polis någon gång? Skulle vara väldigt tacksam om någon kanske skulle kunna ge några råd....

Kan tänka mig själv som polis; frezze Sthlm police here, up med dina labbar BOOYY! L.A.P.D. MAN
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0