Mörk vecka

Jaha då ska man alltså börja skriva på c-uppsatsen nästa vecka. Ämnet är klart och nästintill titeln också. Litteratur har jag hittat och ett par lärare som skall intervjuas. Då kommer posten från Stockholm Universitet, tror att det är min gruppindelning som skickats ut och det var det, tyvärr i fel kurs!!!
Har lyckats välja fel kurs och nu verkar det som det inte finns några fler handledare till dom som skriver c-uppsats. Skickat en massa mail i dagarna och en massa människor är satta i arbete för att ordna detta. Förvisso har jag själv valt fel kurs, men namnet på de båda var riktigt lika och valde kvällen innan med stress. Får se hur detta slutar, får läsa den andra kursen i värsta fall, men den är helt bortkastad sett till min framtida yrkes"karriär".

Snart bara 1 vecka kvar till svenskaprovet till att få komma in på polishögskolan. Hoppas det går bra samt det följande samtalet med en polis. Känner mig väldigt lugn iaf och tror det kommer gå bra.

Såg på bio härom dagen oxo, såg vantage point. den får 3,5 av 10. Den var rätt orginell men sååå så icke trovärdig. Vissa saker var rätt löjliga, men ändå var den sevärd. Man måste se filmen med tanke på att vissa saker är under all kritik vad gäller skådespel och handling. Men den fick 1 timme & 40 min att gå rätt fort :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0