Hockey

Ikväll är det som sagt hockey igen. Slutpsel hockey ska ju vara det bästa som finns, men nu efter att ha sett 4 matcher med dif så saknar jag lite vilja! Vill se lite jävlar anamma, men icke! Ser ut som vilken match som helst i grundserien. Enda skillnaden är förstås den härliga stämmningen på hovet. Publiken har verkligen gjort sitt yttersta men varför gör inte spelarna det?

tror iaf (med hjärtat) att dif vinner ikväll. Tror det blir 1-5 till dif.

Mitt dagliga spel lägger jag på Hv71 och Färjestad. dom 2 matcherna ger ungefär 3ggr pengarna, sätter en pizza på det så kan jag bjuda på pizza i helgen istället för all påskmat som skall ätas både torsdag, fredag lunch och sen fredag middag.
Ser så fram emot sill iofs, ska bli så gott med potatis och sill med lite gräddfil hmm mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0