Examinationsdagen

Usch och fy! Idag är det egentligen dax förmin redovisning men oj oj oj vad huvudet värker! Migrän nu igen, bara att skicka mail till lärarn och förklara hur ont det gör och att jag nog måste flytta min redovisningsdag till torsdag hmmmm alla dessa vita lögner.
Jag är sååå trött på skola och läraryrket  trots att jag inte ens jobbat en dag än :-( ... Tror iofs att detta beror på att jag ställt in mig på att bli polis nu. Men jag vet att chansen att komma in är såååå otroligt liten så jag kommer inte bli missnöjd när jag boomar på första ansökan! Kommer att försöka fler gånger sen...

Påsken försvann verkligen fort i år. Ena dagen mat likaså andra och nästa och nästa, och nu har jag precis köpt ett par nya träningsbyxor för de gamla var för små, tydligen har de gamla krympt över magen... Ska väl kanske försöka använda byxorna också någon dag..

Ska gå på bio idag tänkte jag. Får bli vantage point då jag är på humör för något halvbra med pang pang i, alltså en film där man inte behöver tänka så mycket.

Sedan önskar jag att jag hade canal plus och kunde få se på nhl-hockey inatt. Tror Sundin vinner med Toronto ikväll och hade gärna sett matchen.  Min dröm när jag blir "vuxen" är att jag ska inreda ett rum i mitt kommande hus till ett spelrum. Där ska det finnas flipper och något gammalt arkadspel, stor 50tums plasma tv med x-box och playstation. Alla sportkanalar som finns och dom kanalerna går dygnet runt på en separat tv i rummet kanske 40-tum bara (inte överdriva). ahhhh man kan ju bara längta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0