Personalmöte...

Ikväll hade vi xtrainsatt personalmöte och det var svettigt värre när chefen skriver att ALLA måste komma oavsett orsak i princip! Detta brukar inte betyda ett bra omen när han skriver ner det på det viset. Hela förra veckan, helgen och denna veckan har jag varit något så otroligt företagsam på jobbet och visat framfötterna! Ok, smörat heter det väl då... Så idag kom dagen jag fruktade, mötet! Huhh hur skulle detta sluta. Har egentligen inte gjort något dumt på jobbet, men chefen är lite skrämmande med sin mördarblick och kanske skulle jag få skit för något som någon annan hade gjort..... När vi hade satt oss till bords ( på restaurangen jag hade bokat btw, axela, som jag kan rekommendera varmt) så började han med att säga tack för allt bra jobb vi gjort under sista halvåret, och att han skulle bjuda alla på mat och att vi fick dricka precis vad och hur mycket vi ville! Han hade alltså stämt möte för att säga vilket bra jobb vi gör och hur stolt han är över oss samt att önska oss en trevlig sommar.
Och jag som var så orolig..... Fick en rejäl klapp på axeln och tack personligen för allt bra jobb. Snacka om bra företagsanda, tänk om alla företag skulle göra så helt appropå, då skulle man få glada & lojala medarbetare för priset av en middag och ett par (i mitt fall) ramlösa!

Så hoppas alla får en trevlig sommar, själv ska jag jobba hela sommaren men jag kommer stå rak i ryggen och möta alla kunder med ett leende!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hur ska jag kunna jobba ordentligt i morgon när jag ska gå och hålla tummarna hela dagen?

2008-06-09 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0