Dagen före..

Imorgon är det då äntligen dags dags för fystesterna. Om jag vill bli en polis någon dag så måste dessa tester klaras! Egentligen är det inga svårare tester men jag har lite problem med att löpa 2km under 9 minuter och 30 sekunder. Speciellt nu i dagarna då jag dras med en förkylning. Egentligen ska man nog inte springa när man är förkyld men jag har liksom inget val. Ikväll åt jag en stor portion med pasta sen i med 1 ipren och så smörjde jag in bröstet med tigerbalsam. Klockan 13:00 smäller det och klockan ringer 9:00 då stora portionen med havregrynsgröt skall avverkas. Nu ska jag lägga mig och se på Juno, sen ska jag drömma om hur mitt lopp kommer vara vara, för det har jag läst att ala idrottsmän gör natten innan...

Lycka till R.....!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Y

Grattis snygging!

2008-06-10 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0