Dagen D..

Jahopp då har man genomfört fystesterna till polishögskolan. Var riktigt roligt idag och lärorikt. Klarade alla testerna utan problem faktiskt. Det bästa under dagen var nog ändå sammanhållningen som alla hade. När någon låg efter eller behövde göra om ett moment så ställde sig alla runt omkring och hejade fram varandra!

Att springa var det svåraste momentet för mig. 9 min och 30 sek hade man på sig och idag var det varmt och riktigt kvavt. Svetten spruta ur pannan men det spelade ingen roll då man lyftes fram av alla (blivande kolleger?) till en tid på 9 min. Nu värker kroppen och alla spänningar man haft inför testerna börjar sakta släppa, skönt! Precis sett Sverige vinna med 2-0 och nu ska jag ner till statiol och fira med en burk pringles för det är jag värd :-)
Nu är det bara att vänta till i slutet på Juli för att få reda på om man kommer vidare, hoppas.

Nu är det äntligen sommar för mig också!!

Kommentarer
Postat av: mamma

vi din familj är väldigt stolta över dig att du har lyckats så här långt,luta dig nu tillbaka och ha en riktigt skön sommar.

2008-06-11 @ 10:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0