Mat eller godis?

När frugan står för maten brukar det bli hamburgare, pastasallad eller pannkaka. Så till lunch idag gjorde hon hemmagjorda hamburgare som var sååå goda och nu vankas det pannkaka och besök av ena svägerskan.  kraven för När sambon skulle flytta in hos mig för 2 år sen så hade hon ett krav, och det var att vi skulle äta pannkaka minst 1 gång i veckan. Efter att ha smakat på frugans pannkakor var det med ett falskt "okejrå, bara för att jag älskar dig" . Inget falskt med att jag älskar henne, men spelar martyr för att jag "tvingas" till denna maträtt 1 gång  veckan. Kan inte bestämma mig bara om man kan kalla det för mat eller godis? Det är ju lika gott som godis!!!



Känns som om det är julafton varje gång maten/godiset är klart



Kommentarer
Postat av: a

hehe, förstår vad du menar :D

2008-12-02 @ 22:19:16
Postat av: mamma

kan det vara så att det är sylten och grädden som smakar "godis"?

2008-12-06 @ 12:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0