Äntligen Semester..

Då har man äntligen jobbat de sista 13 dagarna i sträck på jobbet. Äntligen får jag komma ut ur min bur och njuta av sommaren, ahhhh!! Tyvärr  har solen fått nog av att bjuda på sig själv och har bestämt sig för att dra sig undan.
Istället så har regnet öst ner sen jag 15:00 igår måndag lämnade jobbet. Fördelen är ju att man kan krypa upp i soffan och njuta av en bra film och en kopp tee. Men samtidigt så kommer jag ju få anledning att göra detsamma under den stundande hösten.... Så solen om du läser detta, SNÄLLA kom tillbaka!


Var på bio för 1 vecka sedan och såg på Batman: The dark night. Kan varmt rekomendera denna film, en av de bästa filmer jag sett på mycket mycket länge!!! Heath Ledger, som ju de flesta vet, spelar The joker gör detta på ett helt fantastiskt sätt och jag hoppas han vinner en oscar för sin insats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0